דף הבית » קואוצ'ינג ארגוני
ביזנס או פלז'ר? כל מנכ"ל ומנהל מבינים את החשיבות של שיתופי פעולה בארגון. אך האם השיחות בפינת הקפה הן הדבר האמיתי?
אני מזמינה אתכם להכיר את דרך העבודה שלי שמחזקת את הקשרים בין העובדים, ההנהלה ואפילו הלקוחות ומסייעת לשדרג את התוצאות העסקיות.
ארגונים שרוצים לשפר את שיתוף הפעולה ולהגיע לתוצאות טובות יותר מבינים שהכל מתחיל ביחסים בין העובדים. אני מסייעת לארגונים להוביל תהליכים אפקטיביים שלא רק משפרים את היחסים, אלא גם מקדמים תהליכים פרקטיים בארגון. ברגע שנכנסים לתהליך, מגלים שמעבר להשגת המטרות הראשוניות, נהנים מעוד אפקטים חיוביים של התהליך – פתאום נוצרים חיבורים ושיתופי פעולה In-House, היחסים עם הלקוחות משתפרים ועוד.
די הוק, המיליארדר שהקים את ארגון הענק, ויזה, האמין באנשים. הוא ידע שצריך להשקיע בהם וביחסים שהם מטפחים כדי להגיע לתוצאות העסקיות הטובות ביותר. כולנו יודעים שיחסים בין אישיים משמעותיים, אך לא תמיד פשוט לעצור וליישם בפועל.
בין דד ליין לביקורות רבעוניות, בין גיוסי עובדים להכנה ליציאה לגמלאות, זה לא מובן מאליו להשקיע ביחסים הבין אישיים.
אני יודעת שהזמן שלכם יקר ושהלו"ז שלכם עמוס
זו בדיוק הסיבה שאני מעניקה לארגונים ליווי ממוקד וכלים פשוטים ליישום, שמובילים צעד צעד לעבר המטרות שלהם.
מה המטרות של הארגון שלך?
קואוצ'ינג ארגוני יכול להועיל במגוון מצבים:
זה לא משנה מה המטרה שלכם, מה כמות העובדים ובאיזה תחום העסק שלכם ממוקד, יש דבר אחד שנכון תמיד: שיפור תחושת השייכות של העובדים, בשילוב עם תמיכה והכלה שהם יקבלו בארגון לא רק יעלה את שביעות רצון העובדים והנאמנות שלהם לארגון אלא גם ישדרג את התוצאות העסקיות לטווח הרחוק.
אין ארגון שהגיע לתוצאות עסקיות מעולות ובנה לעצמו שם בזכות הבינוניות. כולנו רוצים לעבוד עם אנשים שאכפת להם, שלוקחים ברצינות את העבודה ומגיעים אליה עם חיוך, אבל איך ארגונים יכולים ליהנות מעובדים כאלו?
מתנה לחג היא לא הדרך לגייס את העובדים, גם לא Happy Hour, כדי לרתום את העובדים לתהליכים משמעותיים, חשוב לראות אותם ולהעצים את הכישורים והיכולות שלהם.
אני יודעת שאולי זה נשמע מאוד מופשט, אבל אני יודעת כיצד לנהל תהליכים כאלו בארגונים ולאפשר גם למנהלים העסוקים ביותר, לנהל אינטראקציות אפקטיביות ומקדמות.
שיפור היחסים לא רק משדרג את החוויה היום יומית לעובדים בחברה, אלא הוא חלק אינטגראלי מטיפוח ההון האנושי בארגון.
"להעביר משוב זה לאמיצים", "לארגון שלנו אין באמת זמן להעביר תהליכי משוב", "אנחנו יודעים שזה חשוב, והיינו שמחים לתת לעובדים שלנו פידבק, אבל אנחנו לא מגיעים לזה".
בעוד שתהליכי משוב הם תהליכים ברורים, שיש מגוון דרכים לנהל אותם, אני יודעת שלעיתים מנהלים חוששים מהם ועובדים שמחים כשהן נדחות. אני רוצה להציג גישה אחרת, כזו שתאפשר לכם לצלוח את התהליך באופן נעים, אפקטיבי ובכמה שפחות סטרס.
אני מציגה בפניכם את השיטה שפיתחתי: שיטת הטאפסים. בעוד שכולם שמעו על "שיטת הסנדוויץ'" שמשלבת בין ביקורת חיובית, שלילית ואז, עוד פעם, חיובית, אני מציעה לגשת לתהליך באופן שונה.
שיטת הטאפסים מציעה למנהלים להעביר משוב בדרך שונה וחכמה יותר, היא משלבת כלים שקל לשלב בשיחה היום יומי והבניית הנחות יסוד שיסייעו לצלוח את שיטת המשוב כחוויה מעצימה ומקדמת, הן את העובד והן את מטרות הארגון.
כשקודמתי מתפקיד רכזת פעילות למנהלת, הבנתי סוף סוף עם מה מנהלים צריכים להתמודד.
בתור מי שניהלה 80 אנשי צוות, וצללה ישר למים, עשיתי הכל - החל מגיוס עובדים, דרך אדמיניסטרציה, הבניית תהליכים ארגוניים, משובים ואפילו שיווק וגיוס לקוחות.
אני יודעת שאתם פועלים בהמון חזיתות, ושחשוב לכם לצאת לתהליך שיוביל לתוצאות אמיתיות, שתוכלו לראות במשרדים, במסדרונות וכן, גם בדוחות הכספיים.
אני מאמנת אישית ומנחת קבוצות M.A. בעלת תואר ראשון בפסיכולוגיה, מוסמכת לשכת המאמנים, ויש ניסיון של מעל לעשור באימון, לרבות קואוצ'ינג ארגוני. העובדה שהייתי מנהלת לפני שהפכתי למאמנת, מקנה לי היכרות מעמיקה עם הצרכים שלכם, האתגרים שאתם מתמודדים איתם והרצון להשפיע וליהנות מהכרה על המאמצים שלכם.
במשרדי החברה • בזום קבוצתי (מנוסה באימון בזום מרגע השקת הפלטפורמה) • במקום ניטרלי חיצוני למשרדים
אשמח ללוות אותך בתהליך אפקטיבי רק נותר להשאיר פרטים ואהיה איתך בקשר
בואו נדבר